Kuracja cytrynowa – dzień 1

Wydawać by się mogło, że 5 cytryn to nic takiego. Przecież lubię cytryny i nie raz piłem sok z połówki lub jednej cytryny wzbudzając grymas twarzowy u członków rodziny. Tylko, że zanim się  nie wypije takiej ilości to można sobie jedynie wyobrażać jakie to niby proste. Specjalnie na tę okazję zakupiłem wyciskarkę. W końcu 25 cytryn w „środkowych dniach” to nie tylko czas poświęcony na samo picie ale i wyciskanie i trzeba jakoś to sobie uprościć. Na dziś jako pierwszy dzień kuracji przypadło 5 cytryn. Po wyciśnięciu sok cytrynowy wypełnił po brzegi szklankę 300ml. Pierwsze łyki nawet smaczne. W połowie szklanki zaczynają dawać znać o sobie kubki smakowe. Kłucie pod językiem i u góry na końcu języka. Prawdopodobnie są to receptory odpowiadające za kwas cytrynowy. W chwili której piszę tego posta jest jakieś 3 godziny po wypiciu i zaczynam mieć mały ból głowy. Organizm walczy. Zobaczymy jak to się dalej potoczy. Jutro 10 cytryn…

kuracja cytrynowa

4 myśli nt. „Kuracja cytrynowa – dzień 1

  1. witam.dziś rozpocząłem kurację,ciekawa kronika,chyba zrobię podobnie,to jest moja druga kuracja,pierwszą stosowałem kilkanaście lat wstecz.o zaletach nie będę się rozpisywał,poprzednim razem wyciskałem sok ręcznie teraz używam wyciskarki ślimakowej i z 5 cytryn z cienką skórką wyszło mi nieco ponad 400ml soku, co mnie przeraża ale jakoś będzie.

    • Dokładnie, te z cienką skórką mają dużo więcej soku niż Michał Tombak zaleca w swojej książce. Ja na to spojrzałem po prostu pod innym kątem. Stwierdziłem, że jeśli wypiję więcej soku to będę jeszcze zdrowszy;) A cytryny chyba nikt jeszcze nie przedawkował, w przeciwieństwie do witaminy C z apteki.

  2. Jestem zwolenniczką wszelkich terapi naturalnych i oczyszczających, ale musze wszystkich przestrzec przed zastosowaniem kuracji cytrynowej leczniczej. Najwiekszy błąd jaki popełniłam a dr.Tombak o tym nie wspomniał to picie soku bez rurki…kwas cytrynowy zniszczył mi całkowiecie (rozpuścił wręcz) szkliwo zębów!!! Jestem załamana bo moje kiedyś piękne białe zęby stały się matowe zdarte szaro-żółte zaraz po skonczeniu kuracji, jak paznokcie z których odpadł lakier… juz w trakcie czułam że stają sie coraz bardziej wrażliwe ale nie sądziłam że do tego dojdzie.. i jedynym ratunkiem teraz jest założenie licówek! Zdrowie jest bezcenne owszem ale moich zębów już nie da się uratować, jedynie licówki które kosztują majatek :((

  3. wtorek 22.10.2013 1 dzień. Pięć cytryn poszło bez mrugnięcia okiem jak to już osoby pisały pierwsze objawy to ból głowy i zdziwienie organizmu na taką ilość witamin. Mocz lekko ciemniejszy

Skomentuj

