Kuracja cytrynowa – dzień 2

Zdecydowałem się jednak na szybkie wypijanie soku z cytryny. Nie ma się co nim za bardzo delektować. Wtedy nie czuć nawet tego smaku. Dzisiejszą dawkę czyli 10 cytryn podzieliłem sobie na 3 części. Pierwsza część w postaci 4 cytryn została wypita na czczo z rana. Kolejne 3 cytryny po południu i ostatnie 3 wieczorkiem. Co ciekawe, druga i trzecia dawka zmieniła mój smak. Druga dawka smakowała na słodko a przy trzeciej czułem grejpfruta. Moje kubki smakowe zaczynają powoli wariować. W sumie w dzisiejszym dniu wypiłem niecałe 700ml soku z cytryny. Obecnie odczuwam dyskomfort w gardle, takie jakby małe pieczenie. Mam nadzieję, że do jutra przejdzie. Po wczorajszym bólu głowy już nie ma śladu. Jutru już trzeci dzień kuracji cytrynowej – co daje 15 cytryn.

sok z cytryny

2 myśli nt. „Kuracja cytrynowa – dzień 2

  1. Jestem po drugim dniu. Da sie zniesc smak cytryny a zeby ma sie jakby bielsze 😛 Moge przyznac ze nie zdawalam sobie sprawy z tego ze cytryna jest tak droga! Na organicznym straganie w wawie za 5cytryn-8,90:/
    W carefour znalazlam 7za kg. Ta dieta kosztuje! Ok 250-300zl.. Oby oczyscila co sie da:]

  2. Dzień 2 23 października 2013 10 cytryn rozłożyłem na 2 porcje rano i 1 godzinę po obiedzie
    brzuch nie boli głowa przestała tak naprawdę to nic się nie działo mocz lekko bursztynowy.
    Można się przyzwyczaić

Skomentuj

