Kuracja cytrynowa – dzień 3

Gardło niestety nie przeszło i jest coraz gorzej. Czuję takie mocne drapanie w gardle. Wyczytałem, że dawkę dzienną trzeba rozłożyć na cały dzień w małych porcjach. Spróbuję to zastosować od jutra i rozłożę 20 cytryn na 7 części. Wtedy podobno kuracja przebywa bezboleśnie. Smaku cytryny nie czuję tak samo jak wczoraj. Jest coraz słodsza. Ponadto zacząłem się bardzo mocno ślinić. To podobno oznacza, że organizm pozbywa się nagromadzonego śluzu. Oczyszczanie trwa. Dzisiaj wypiłem w sumie 900ml soku. Jutro 20 cytryn.

dieta cytrynowa michała tombaka

2 myśli nt. „Kuracja cytrynowa – dzień 3

  1. Jestem po 3 dniu i na dzis nie wyobrazam sobie 4X25 cytryn.. Na dodatek wyjezdzam ba urlop i to bedzie duzym utrudnieniem.. Kupilam przenisna wyciskarke i jakos sobie poradze. Nie widze poki co efektow. Chyba obkurczyla mi sie troche warstwa „wody” w organizmie. Na czczo wypilam 5c a potem zjadlam streapsy w KFC.. Bardzo zle sie po tym czulam.:( Napisze jutro :]

  2. dzisiaj 15 szt. Po 10 szt na czczo samopoczucie dobre, Niestety po zjedzeniu w miarę tłustszego śniadania osłabłem do tego stopnia że ledwo mogłem powłóczyć nogami taki stan utrzymywał się do południa pozostałe 5 szt wypiłem o 20 i bez kolacji poszedłem spać. Sen bezproblemowy. Na razie nie mam objawów wstrętu na widok cytryny. Traktuje picie jako soczek.

Skomentuj

