Kuracja cytrynowa – dzień 5

25 cytryn za mną. Z gardłem troszeczkę lepiej. Dowiedziałem się, że mogą to być początki grypy z którą organizm walczy dzięki dużym dawkom cytryny. Dzisiaj miałem nową partię cytryn, które na szczęście miały trochę mniej soku niż poprzednie i były bardziej optymalne do tej kuracji tj. z jednej cytryny wycisnąłem 50ml soku co daje 1250ml soku z 25 cytryn (Michał Tombak pisze o 1l soku z 25 cytryn). Aktualnie rozkładam dawkę dzienną na 5 porcji po 5 cytryn. W dodatku te 5 cytryn rozdzielam jeszcze na 3 i 2 cytryny w odstępie około 5 minut. Staram się znaleźć złoty środek i myślę, że takie rozłożenie w czasie jest najbardziej optymalne. Jak już piąty dzień za mną to nic mnie nie złamie. Jutro kolejny dzień z 25 cytrynami.

kuracja cytrynowa

Jedna myśl nt. „Kuracja cytrynowa – dzień 5

  1. Dzisiaj po 10 cytrynkach przed śniadankiem boli brzuch zobaczę co będzie po śniadanku. Obudziłem się ze strasznym bólem głowy tylko bardzo dziwnie bo z jednej strony. z innych objawów to odbijanie. napisze dalej po południu

Skomentuj

