Kuracja cytrynowa – dzień 10

Dzisiaj zaczęło się swędzenie w różnych miejscach, a bąble na rękach się lekko powiększyły od wczoraj. Toksyny wychodzą różnymi miejscami. O samych cytrynach to już jest niewiele do pisania gdyż 15 cytryn to żaden problem. Rozłożyłem je sobie na 3 tury po 5 cytryn. Wcześniej chyba o tym nie wspominałem. Ale warto sok po wyciśnięciu przelać przez sitko. Jak zacząłem to stosować, wtedy dopiero zauważyłem ile pestek wypijałem. Jutro 10 cytryn.

kuracja cytrynowa michała tombaka

Skomentuj

