Kuracja cytrynowa – dzień 12

Finał! Wypite 200 cytryn! Czyli około 12l soku cytrynowego. Z początku wydaje się to nierealne. Ale małymi kroczkami, po kolei, po 2-3 cytryny robi się z tego niezła ilość. Ogólnie czuję się dobrze. Organizm wyrzuca w różnych miejscach przeróżne rzeczy i podejrzewam, że jeszcze to trochę potrwa. Teraz na przykład wyrzuca pod oczami. Skóra się wysuszyła i powstają takie lekko żółte jakby kryształki. Trudno mi powiedzieć o efektach kuracji bo główne mogą przyjść po czasie ale ogólnie kurację polecam. Tutaj kilka odnośników do wpisów jakbyście mieli podobne problemy lub zadawali sobie jakieś pytanie odnośnie kuracji cytrynowej Michała Tombaka:

Ból głowy podczas pierwszego dnia kuracji cytrynowej

Jak najszybciej wycisnąć cytryny podczas kuracji cytrynowej

Szybko czy wolno wypijać sok z cytryny

Jak rozkładać sobie ilość cytryn w ciągu dnia podczas kuracji

Ból gardła podczas picia soku z cytryny

Biegunka podczas kuracji cytrynowej Michała Tombaka

Wygładzona cera po kuracji cytrynowej

Wysypka na wierzchu dłoni podczas kuracji

Efekt odchudzający kuracji cytrynowej

Swędzenie po kuracji cytrynowej

kuracja cytrynowa michała tombaka

5 myśli nt. „Kuracja cytrynowa – dzień 12

  1. fajnie jutro ostatni dzień kręgosłup nie boli nogi przestały puchnąć po schodach wchodzę i to bez sapania łupież się skończył komary ode mnie z daleka bo skóra kwaśna same dobre wiadomości

    • Czyli kuracja na plus, same pozytywy:) Trochę droższy termin Pani wybrała bo teraz drogie cytryny. Ja kupowałem po 6-6,50zł za kg a obecnie z tego co widzę to nawet po 8,5zł są. No ale zdrowie kosztuje;)

  2. Gratuluje super stronki, tego szukałem 🙂 brakuje mi tylko jakiegoś post scriptu jak ocenia Pan kurację z perspektywy czasu ? Sam zamierzam zrobić sobie tą kurację ze względu na dne moczanową i zastanawiam się czy coś pomoże.

    • Witam. Bardzo dziękuję za gratulacje:) Post scrpitu brakuje ponieważ trudno było mi ocenić tę kurację. Jestem młodym człowiekiem i kurację zrobiłem sobie bardziej profilaktycznie, mimo, że jest to kuracja lecznicza. Chciałem się po prostu oczyścić. Myślę, że oczyszczenie z toksyn się udało. Obecnie bardziej pracuję nad tym aby tych toksyn nie wprowadzać z powrotem do organizmu ale to już zupełnie inna historia:)

      PS. Wiele ludzi pisze, że kuracja pomaga na dnę moczanową to może i Panu pomoże:) Powodzenia:)

Skomentuj

